Tuesday, August 25, 2009

Salam Ramadhan

1. Agak lama saya tidak menulis di dalam blog ini. Ini kerana keadaan saya yg agak sibuk menguruskan keluarga dan kerja.

2. Seminggu sebelum Ramhadan, saya ada mengadakan majlis kenduri doa selamat untuk isteri saya. Majlis bertujuan memohon doa agar dijauhkan dirinya dari segala kesusahan semasa mengandungkan anak pertama ini.Alhamdullilah semua berjalan lancar.

3. Ramadhan datang lagi. 4 hari sudah kita berpuasa. Saya menempuh ramadhan kali ini dengan alam baru. Untuk pertama kalinya, saya berpuasa sebagai seorang suami. Syukur kepada Allah dengan segala nikmat yg diberikan.

4. Kepada semua muslimin dan musliman, kepada semua anak melayu, saya dan isteri mengucapkan selamat menyambut Ramadhan. Moga setiap puasa dan kebaikan yg dilakukan sepanjang Ramadhan ini diberkati dan diberikan ganjaran.

No comments: