Tuesday, October 28, 2008

sahabat Budin

1.alhamdulillah, slamat gak majlis perkahwinan saudaraku Budin.aku kenal budin dah lama.dr aku tingkatan 1 lg.dia seseorang...dia kwn yg bleh diharapkan.aku doakan dia bahagia hingga ke akhir waktu.aku ade ramai kawan tp ade 3 sahabat.sukar dicari atau diganti.
2. apen... dia yg paling matang..dia ni ade visi dan ade misi dlm hdp.seseorang yg sukar tuk pts asa.dah ade bini dan seorang anak.apen la tmpt aku citer byk masalah.walaupon dia xleh nak setelkan sume masalah tu, tp sekurang2nyer dia ttp bleh wat aku rasa lega.mmg susah nak cari kwn mcm apen ni.byk kenangan ssh dan senang ngan dia.apen ni sentiasa wat diri kita rasa bleh tuk melakukan sesuatu...aku doakan dia berjaya dlm hdp.
3. tora... tu nm dia dr asrama dulu.dia ni sahabat yg perlu dlm stiap persahabatan.dia ade keyakinan yg tinggi dlm semua hal.ape yg bagus tentang tora ni... dia snggp melakukan ape pon tuk kawan.sentiasa melebihi kengkawan dalam semua hal sampai ade org sekelilingnyer yg berkecil hati.aku byk gak berkongsi ssh senang dlm byk perkara ngan tora ni.aku doakan dia berbahagia ngan kehidupannyer.
4.budin...hehe..sebut nm jer dah gelak kan.budin ni adalah seorang sahabat yg aku perlukan tuk aku wat keputusan.sebab..slalunyer pendapat aku dan dia bercanggah.jd elok tuk dijadikan sempadan seblm membuat keputusan.budin seorang sahabat yg obses tentang sesuatau perkara.tp mcm yg lain..dia ade keyakinan yg tinggi dlm hdp.dia ni byk pengalamn.byk benda yg bleh aku belajar dr dia.aku doakan dia terus membina hidup yg bahagia.
5.aku...xde pe yg menarik tuk aku citer..tp aku ade azira..pelengkap hdp aku.

No comments: