Thursday, October 30, 2008

along

1. setiap org ade adik beradik.setiap hubungan adik beradik ada nilainyer yg tersendiri.aku ada abg yg aku pnggl "along".umurnyer 6 tahun lebih tua dari aku.dah berkahwin dan punyai seorang anak comel yg ku panggil "adam".
2. along aku x seperti along org lain.dulu masa aku sekolah, aku x prnh dpt perlindungan dr dia.maklumla...aku tinggal di asrama... byk kes buli dan pukul.ramai gak kengkwn apabila dibuli mengadu pd abg kandung dan abg kandung akan bawa member2nyer tuk blasah balik org yg buli adik dia tu..tp along aku tidak..dia baik.mak aku pon syg kt dia.
3.semenjak along dah kawen, mak jarang dapat habiskan ms ngan along.kadang2 bila aku balik kg dan along aku x balik..mak byk citer pasal along.abah pon byk gak menyebut psl adam.mgkn rindu kot.tp tu la..aku pon ssh nak mengerti pe yg along pikir.kdgkala aku nmpk dia ni susah..tp kdgkala dia nmpk mewah..entah la..
4.ape pon aku harap hubungan aku adik beradik tetap utuh.mgkn tu jgk yg mak dan abah aku harapkan.mlm td aku berkunjung ke rumah along aku.klakar tgk adam yg masih belum mesra ngan aku.along lak mcm pening memikirkan majlis perkahwinan aku.xpe..aku dah cuba untuk tidak menyusahkan mereka.terima kasih tuk seseorang yg cukup mengerti kehidupan aku ini.

No comments: