Monday, July 6, 2009

3 Julai

1. 3 Julai adalah tarikh lahir isteri tersayang.Isteri yg saya kenal sejak zaman sekolah lg.Kali pertama saya cuba meraikan hari lahir beliau, adalah hari di mana saya cuba untuk meluahkan perasaan kepadanya.Akan tetapi, kita cuma merancang, Tuhan menentukan.Persiapan yg saya lakukan sempurna tetapi penyampaian tidak la sesempurna yg saya rancangkan.

2. Itu kisah 10 tahun yg lalu.3 Julai yg lalu pula, atas kelemahan saya menguruskan masa, isteri tercinta berkecil hati kerana ucapan selamat hari lahir tidak di ucapkan oleh suaminya.Memang salah saya.Saya akui saya cukup naif dalam hal begitu.Mungkin Tuhan menguji perhubungan kami.Alhamdulillah segala kekalutan dpt diselesaikan.

3. Untuk 3 Julai pada tahun yg akan datang, saya akan cuba memperbaiki kelemahan saya.Mungkin kehadiran anak sulung akan memeriahkan lagi sambutan hari lahir isteri tercinta.

4. Kepada isteri pelengkap hidup ini, " SELAMAT HARI LAHIR".Moga panjang umur dan di murahkan rezeki.Moga kita akan tetap bersama selamanya.Maaf untuk segala kesalahan dan kesilapan.SAYA SAYANG KAMU AZIRA...

No comments: