Monday, May 25, 2009

sihir melayu moden.

1. Sihir atau ilmu hitam adalah satu amalan untuk mendapatkan sesuatu yg kita telah gagal dapatkan.Amalan ini memerlukan bantuan jin atau syaitan sebagai pelaksana.

2. Di era globalisasi sekarang,amalan sihir juga sudah mencapai tahap kemodenan.Mungkin masyarakat sudah mula sedar tentang kelebihan manusia berbanding makhluk lain di dunia ini.Kita tidak lagi memerlukan bantuan jin atau syaitan demi mendapatkan sesuatu yg kita impikan walau dengan apa cara sekalipon.Tuntutan nafsu mendidik kita lebih bijak berbanding jin dan syaitan ini.

3. Apa yg saya maksudkan dengan sihir moden ini?.Jawabannya tentulah RASUAH.Rasuah merupakan suatu sihir moden.Jika dahulu kita menggunakan jin dan syaitan,kini pengaruh wang lebih berkuasa dari mereka ini.Segala apa yg kita inginkan walau kita gagal memilikinya,ia akan tetap kita miliki.Hulurkan sahaja wang anda di setiap halangan impian anda,maka segala urusan akan jadi mudah.

4. Tabiat rasuah ini bukan kecil.Boleh dikatakan setiap urusan memerlukan sihir ini.Tiada lagi khidmat pawang diperlukan.Sihir ini cukup mudah dilaksanakan.Apa yg menbezakan sihir moden ini dengan sihir lama adalah kesan terhadap penerima sihir ini.Jika dahulu tiada seorang pon sanggup dirinya disihir,tetapi kini boleh dikatakan setiap orang itu berharap diri mereka akan terkena sihir yg lebih hebat,lebih lumayan atau lebih berganda.

5. Pesan saya untuk bangsa melayu kini, ingatlah.. apabila kita sudah berusaha untuk mendapatkan sesuatu,tetapi terdapat juga halangan atau kita gagal untuk memiliki impian itu,anggap la ia suatu ketentuan.Sudah di tentukan itu bukan yg terbaik untuk diri kita.Jangan la kita terus cuba mendapatkan ia dengan menggunakan sihir2 moden ini, kerana jika kita dapat memilikinya,pasti ia akan memberi atau membawa kita ke arah kecelakaan.Allah itu Maha Menyayangi umatnya.Dia tahu apa yg terbaik untuk kita.

No comments: